Klantenservice webshop

Op deze pagina vind je alle informatie rondom de service van de webshop van Filosovaardig.

Levertijd

In principe worden bestellingen die voor 15.00 uur zijn geplaatst, nog dezelfde dag verzonden. Maar omdat dit een klein bedrijf is, hanteren we voor de zekerheid een marge van 1-2 werkdagen.

Verzendkosten

We verzenden gratis bij bestellingen van € 20,00 en hoger (geldt alleen in Nederland). Let er bij de bestelprocedure op dat je je adres juist invoert, vooral bij het automatisch invullen van de computer ontstaan nogal eens fouten. Als we een bestelling retour krijgen vanwege een foutief ingevoerd adres en we daarom de bestelling nogmaals moeten verzenden, dan brengen we deze extra verzendkosten in rekening.

Retour

Voor ons retourbeleid verwijzen we je naar de algemene voorwaarden voor de webshop.

Kort samengevat komt het erop neer dat elke klant 14 dagen recht van retour heeft. De verzendkosten van de retourzending zijn voor de klant. Het product moet worden teruggezonden met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking, en volgens de door ons gegeven instructies. Als het product retour is ontvangen, vergoedt Filosovaardig binnen 14 dagen de aanschafkosten van het retour gezonden product.

Het retouradres is: Filosovaardig, t.a.v. klantenservice, Emdenweg 3, 9723 TA Groningen

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening en dat willen we graag oplossen. Laat het ons daarom alsjeblieft weten via onderstaand contactformulier. We zullen je klacht bekijken en proberen deze naar ons beider tevredenheid op te lossen. Hier vind je ter informatie onze klachtenprocedure.

Andere vragen?

Is je vraag hierboven niet beantwoordt? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Woonplaats (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •